نحوه بازگشت وجه مرجوعی
پاس پرچم در صورت نارضایتی مشتری از محصول ارائه شده رویه ای برای برگشت محصول دارد؛ تا خریدار همواره با اطمینان خاطر اقدام به خرید نماید.
دوست گرامی ، در صورت نارضایتی از کالای تحویل گرفته شده و به شرط اینکه آسیبی از سوی شما به کالا وارد نشده باشد:
1) با پشتیبانی تماس گرفته و کالا را برای ما ارسال کنید. در ابن صورت هزینه پستی مرجوعی به عهده فروشگاه میباشد.
2) با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست بازگشت وجهی بابت ایراد کالا (تخفیف بابی) و یا درخواست کد تخفیفی جهت خرید های آینده بکنید.
لطفا شکایات و انتقادات خود را از راه های زیر به اطلاع ما برسانید:
آدرس ایمیل: pasparcham@gmail.com